Här är jag!

Hejsan,

nu är jag här, inte Knodden som mamma var så säker på, utan "Knodde-Lina"  :)
Det tog lite tid, men jag ville vänta tills jag var riktigt säker på att utsidan verkligen var nåt att ha. Och det kan jag säga att det är den! Lite halvjobbigt var det att ta sig inifrån och ut visserligen, det tog tid... men nu är de bara mys för hela slanten. Pappa älskar att bara ligga och hålla sina stora starka armar runt mig i sängen eller i soffan. Och det gör jag också, det känns hur tryggt som helst! Mamma och jag myser såklart också mycket. Men hon är så trött efter vår förlossning fortfarande, så hon somnar mest när vi ska mysa  :)

Jag har inte fått nått namn ännu utan går under "Snäckan". Eller egentligen Lill-Snäckan eftersom Pappa kallar Mamma för Snäckan, och gjorde så långt innan jag kom med i bilden. Det tycker jag är ett helt ok smeknamn.

Nu ska jag vila lite och snart är det matdags!

image9

Kommentarer
Postat av: Gum

VÄLKOMMEN till världen! Du var lite tveksam men jag kan lova att utsidan är mycket bättre än insidan. Jag kommer och beundrar dig på lördag! Kram

2007-08-23 @ 22:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0