4 månader idag!

Idag är jag 4 månader! Det firade jag med att äta riktig mat. Potatis blev det. Det var helt ok även om jag inte riktigt fattade vad jag skulle göra med det först. Mamma och pappa tryckte in maten i munnen på mig och sen satt jag där och tittade på dem  :)  Men sen kom jag på att jag faktiskt skulle äta det!

  

Efter min debut-lunch var det dags för simhallen igen. Idag hade jag min nya fina baddräkt på mig. Indras mamma tyckte jag var supersöt! Idag fick vi göra lite nya övningar och tricks minsann! När jag dök idag släppte Pappa taget om mig under vattnet så jag simmade själv. Det var häftigt! Sen fick vi dyka från kanten, det gick också jättebra. Vi simmade med simringarna igen, och vi stod upp i våra föräldrars händer! Det var fräckt. Jag kunde stå i Pappas hand utan att han höll i mig!

  

Jag blir super-duper-mega-trött efter simningen och sov därför gott redan när vi lämnade simhallen. Jag har tydligen varit med både på Banken och på Garvaregården... men det vet jag inget om! Skönt var det i alla fall att ligga där i vagnen och sova...

Kommentarer
Postat av: Jacobssons

Grattis lilla prinsessan på
4 månaders dagen vi ses snart kram Jacobssons

2007-12-19 @ 21:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0