Hej hopp!

Förra veckan fick jag ett stort brev på posten som Mamma och jag fick hämta på Domus. Det var den här superfina jackan med luva! Den har små giraffer på och är kanonvarm och skön. dessutom passade den perfekt i storlek. Det var Mammas kompis Moni som skickat den. Snällt av henne!

image94



Här ligger jag och leker i mitt gym. Det gillar jag att göra. Där kan jag ligga för mig själv, kolla lite på leksakerna, lägga mig på sidan (ska nog snart vända mig helt till mage också), och snacka lite. Jag snackar faktiskt inte så lite förresten... Mamma och Pappa brukar skratta åt mig när jag drar mina historier...

image95

Imorgon är det dags för simning igen. Sen ska jag, mamma, pappa och Farfar åka till Lomma till mina kusiner. Mikaela fyller 6 år och vi har köpt 4 fina presenter till henne. Hoppas hon blir glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0