Jag, ett snällt litet barn!

Ja, nog har jag varit snäll alltid. Tomten kom med så många paket att vi knappt fick in allt i bilen när vi skulle hem... och pappa har ju ändå en V70! Allt detta fick jag:

Badrock, flera pyjamas, strumpbyxor, bodies, speldosa i form av mjukis-kanin, matstol, Ior-gosedjur, brandbil med ljud och ljuseffekter, cool "gummi"-brandbil, BRIO-skallra, Pippi-docka, snuttefilt med rosa döskallar, kit för att göra fot eller handavgjutning, leksaks-tv som spelar min favoritlåt "Brahm's Lullaby", haklappar, skitsnygg vintermössa, Tuta till vagnen, hårspännen, rosa siden-galgar till mina klänningar, delkurs 2 i simningen, simring, fin krok att hänga min baddräkt på i badrummet, nappar, badbok, prasselbok, "Rock Star Baby"-nappflaska, amerikansk fotboll med ljud och ljus, Lille Skutt-skallra, jättehärlig mysdress, pengar, kanin-gosedjur...

Den absoluta favoriten än så länge är prasselboken, den kan jag leka med hur länge som helst nästan. det låter så spännande!

Lite bilder från julen...

 Peter E & Ozzy hos G-moster i nya huset i Kalinge.
 Jag sover i Tomten famn.
 G-morbror Sassa och Melwin
 Jag i Mormors jul-hatt.
 Melwin lånar min nya matstol och mitt hårspänne!!! Hi hi..
 Faster Annika och Kusin Isan delar ut julklappar i Lomma på juldagen.
 Isan sminkar min Pappa med grönt läppstift!
 Kusin Mika
 Isan busar
 Jag och Mamma med min nya prasselbok.
 Farfar Gert busar med mina kusiner.
 Mika Bus, aka Busela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0