Simning igen!

Det är inte klokt vad det är roligt att simma. Det är nästan så jag önskar att det var onsdag hela veckan! Nu i onsdags fick vi till och med leka med jättefina leksaker. Jag dök igen, såklart. Två dyk. Det är ganska lagom med två dyk på en knapp halvtimme. Man ska ju inte överdriva.
Jag har ju jättefina badbyxor, men idag fick jag nåt spännande med posten... En jättefin baddräkt från Morfar! Inbyggda babybadbyxor och spets i nederkanten. Behöver jag säga att den är rosa?  :)   Jag kommer bli sötast på hela Tivolibadet (som om jag inte redan var det säger Mamma). Här är ett par bilder från senaste simningen.

image96

image97

                       - Jag gillar att ha fötterna i kors så här. Det ser coolt ut dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0