Stor flicka nu!

Idag var jag på BVC och kollade upp hur jag växer, om jag växer.  Det gör jag.  Jag mäter nu hela 65 cm och väger 6340 g. Inte illa va? Det är ju faktiskt så att jag börjar bli en stor flicka. Imorgon fyller jag 4 månader. Det ska firas genom att äta riktig mat! Mamma har tjatat om att hon ska mosa potatis till mig. Vi var faktiskt och köpte potatis idag. Det måste vara väldigt gott så som Mamma har jagat upp sig över detta.
Sen är det ju onsdag imorgon också vilket betyder... SIMHALLEN! Imorgon ska jag ha min fina baddräkt när Pappa och jag badar. Mamma är förvisad till kanten igen. Nån måste ju sköta kameran  :)

Här är en bild på äldsta och yngsta släktmedlemmarna... G-mormor och jag!

image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0