Sista smygtitten...

Idag var jag på ultraljud igen. De fick inga bilder på mig eftersom jag vägrade ta bort händerna från ansiktet. Men de var ganska imponerade av hur vig jag är! Jag låg med ena foten uppe vid huvudet hela tiden. Gör om det om Ni kan!
Barnmorskan hette Ylva och vet Ni vad hon sa? Att jag var en liten "rundis"! Det var det värsta. Bara för att man lagt på sig lite extra kring magen. Jag menar, vem vet om det blir någon gourmet-meny på utsidan? Det är väl lika bra att bulla upp nu medans man vet vad man får?
3283 gram uppskattade Ylva att jag väger nu. Och hon sa att om jag stannar här inne till den 13 augusti som det är planera kommer jag att väga omkring 4 pannor när jag tittar ut. Då sa mamma att hon tyckte mina nuvarande dryga 3 var alldeles lagom. Tycker hon ja!

Ja, nu är Mamma väldigt nyfiken det kan jag lova :)   Men det är ju inte så himla lång tid kvar tills vi träffas. Jag menar, om hon har väntat så många månader hittills så kna hon gott lugna sig några veckor till...

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0