Hejsan!

Nu tyckte min mamma att det var dags för mig att skaffa en egen blogg. Hon har skrivit lite om mig i sin blogg med jämna mellanrum men det verkar som om hon tyckte jag skulle fixa det själv nu.

Det är alltså jag som är Knodden. Jag bor i en ganska trång enrummare med Mamma som hyresvärd. Här är det tänkt att jag ska bo i cirka 2 månader till. Jag har lyssnat på Mamma när hon pratat med andra och hon vill kicka ut mig snabbare än så verkar det som, men det är faktiskt inte hon som bestämmer det. Jag flyttar härifrån när jag känner att jag är redo för det och inte en sekund tidigare! Trivs faktiskt riktigt bra här. Det är lugnt och skönt och man får vara ifred. Eller nja... min Mamma klämmer ganska mycket på mig om dagarna. Inte vet jag vad det är hon vill egentligen. Kolla att jag fortarande är här? -Hallååååå??? Vart skulle jag ta vägen? Jag bara undrar...
Pappa brukar säga åt henne att sluta trycka så på mig. Han är väl rädd att jag ska vara alldeles bucklig och bulig när vi ses i augusti :)

Idag var jag och blev uppkollad på ett ställe som heter CSK. Nån kvinna vid namn Ingrid körde nån apparat längs ytterväggarna på min lägenhet och kunde se precis vad jag sysslade med!
-HELLO!!! Some privacy please!
Hon kollade mig fullständigt och det fanns ingenting jag kunde göra åt det. Sen basunerade hon ut min vikt till Mamma och Pappa som om det vore en allmän angelägenhet... 1763 g. fattar inte varför det kan intressera nån annan? Jag gav dem svar på tal och visade valda delar av min anatomi för dem! Ha ha...

image1

Nu är jag dock ganska trött. Jag har varit aktiv idag och tränat ganska mycket med hela kroppen, så nu är det dags att vila lite tror jag. Märker på min hyresvärd/Mamma att hon också är ganska sliten, och än så länge får jag rätta mig helt och hållet efter henne när det gäller att gå till sängs... men vänta bara...

Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0