Jag har fått en syssling!

Godmorgon på Er (eller ja... jag har varit uppe vaken hela natten så jag ska väl sova snart...).

Inatt ringde Mammas kusin Johanna och berättade att jag har fått en syssling 01.17 inatt. Coolt. Hoppas jag får träffa honom snart. Jag vill fråga honom lite om hur livet på utsidan är. Jag är lite orolig att det ska vara kallt och rent allmänt läbbigt. Men han ser rätt nöjd ut på bilden så helt tokigt kan det ju inte vara.

Så här ser han ut i alla fall, Melwin Peterson, 3370g och 50 lång.

image2

Ha det bra så länge Melwin, vi ses om ett par månader!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Knodden! Vilken fin syssling du fått! :o)

2007-06-14 @ 22:51:16
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0