Trångt i lyan

Nu börjar det bli lite ont om plats härinne. Inte direkt plats för några partyn om jag säger så. Jag la mig med huvudet neråt för ett tag sedan och det trivs jag bra med. Men så fort Mamma sätter sig ner och liksom sjunker ihop lite, så känns det som om hon trycker ihop hela mig. Då brukar jag ge igen med att puta upp rumpan rakt upp mot revbenen under hennes högra bröst. Tror inte hon gillar det nåt vidare för då tar det bara några sekunder innan hon rätar på sig och jag får lite mer svängrum! He he...

Jag brukar kicka och slå lite med mina fötter och händer också. Det är ganska coolt aktiskt för när jag gör det så liksom böjer sig hela väggen utåt! Ser helfräckt ut! Och ibland svarar Mamma genom att trycka tillbaka, så väggen buktar inåt! Då gäller det att passa sig så man inte har fel kroppsdelar just där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0