BABYSIM

I onsdags var jag på min andra lektion i babysim. det är hur mysigt som helst. Jag älskar verkligen att bada. Men det är lite skillnad på badkaret hemma och stora bassängen i simhallen. Varmt och skönt är det, 35 grader. Och jag har jättefina rosa badbyxor med blommor och nyckelpigor på. Det är Pappa som simmar med mig, och Mamma hejar på från kanten. Hon ser lite sugen ut på att vara med nere i vattnet...
Nu i onsdags dök jag för första gången. Det var coolt! Pappa sa "DYK" till mig, sen hjälpte han  mig ner under vattnet och upp igen. Jag skrek inte ett dugg. Bara hostade lite efteråt så det lilla vatten jag fick in i munnen och näsan kom ut igen. Två dyk gjorde jag och mamma var superstolt! Hon filmade det med sin kamera.

Här är lite bilder från min simning:

image78

image79

image80

image81

image82

Kommentarer
Postat av: Gall

Men lilla gumman...du ser ju ut som Bill Murray på den andra bildenn.

2007-11-30 @ 18:58:18
Postat av: Bella

Tyccker Du? Det gör jag kanske, men Mamma säger att jag är söt ändå!

2007-11-30 @ 20:30:41
URL: http://knodden07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0