Hos Farfar

image31

I lördags var jag hos Farfar för första gången. Mina kusiner, Isan och Mika, och Faster Annika och Farbror Håkan var också där. Det var rooligt att träffa dem. Mina kusiner är två riktiga bus-tjejer och jag längtar tills jag blir så stor att jag kan vara med och busa!  Isan är bara 3 år men kunde ändå hjälpa min MAmma när jag behövde ny blöja. Jag tror Isan var så duktig för att hon har övat mycket på sina dockor!

Jag hade min fina röda klänning på mig för första gången. Den har Melwin köpt till mig. Till det hade jag vita kalasisar och mina fina svarta lackskor! Mamma bara älskar dem! Hon säger att det är mina danseskor!


Efter bus och mat var det skönt att ligga iFarfars knä och vila medans Pappa spelade spel med mina kusiner.
image32













Kommentarer
Postat av: Melwin

Hej Bella!
Vilken stor tjej du har blivit! Och klänningen jag köpte passade dig perfekt, men allt klär ju oss såklart! :-)
Ikväll har jag varit på kalas och då hade jag rutig sjorta och väst på mig! Skit snyggt!
O så hade jag gubbkepsen på mig oxå.
Till helgen ska vi på halloweenfest, då ska jag ha döskalle kläder på mig. Mamma lovar att lägga in en bild efter den festen ;) De du!
Vi ses snart......
Kram Din Melwin.

2007-11-07 @ 19:30:21
URL: http://melwin07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0