Playdate på Udden

Idag har jag och Mamma varit på Playdate med de andra bebisarna och mammorna i föräldragruppen. Idag var vi hemma hos Astrid som bor på Udden, så vi had einte så långt att gå. det var skönt eftersom det var kallt som tusan ute idag. Mamma fick inte med alla mina kompisar på bild, men väl några stycken:

image75
Här leker jag i Astrids gym med hennes mammas gamla mobil. Det var jättefina plastblommor!
Super-retro!


image76
Detta är Harry, Wilmer och Nils. Det är tre stiliga killar, eller hur?


image77
Här är värdinnan själv, Astrid.Se så fint hon sitter i fåtöljen med sagoboken, precis som en
annan Astrid som Ni säkert känner till...

Nästa gång ska jag säga åt Mamma att även fota Emilia och Neoma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0