Tre månader

Igår, den 19 november, blev jag 3  månader gammal. Då är man faktiskt ganska stor tycker Mamma. Hon brukar säga åt mig att sluta växa för hon hinner inte med.
På förmiddagen var vi hos A-C på BVC och jag fick en spruta i låret. Mamma var super-mesig och blundade och vred huvudet åt ett annat håll... jag tror Pappa tyckte hon var lite pinsam. Själv tyckte jag det var en baggis. Jag sa inte ett ljud, reagerade inte över huvud taget faktiskt. Så duktig är jag!
På kvällen ville Mamma ta lite fina kort på mig, eftersom hon gör det den 19:e varje månad. Men jag var ganska trött så jag orkade inte posera och göra mig till för kameran. Men här är några bilder i alla fall... Det är jag i Mammas och Pappas säng, jag och min fina Dop-ring som jag fick av Gudfar och sen en bild på mig när jag somnade i min Babysitter efter dagens slit. Den fina Snutten har jag fått av Mammas faster Rose-Marie och hennes man Benke. Den var jättemysig!

image42

image43

image44

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är sötast i världen!

2007-11-20 @ 17:24:47
URL: http://theresian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0