Två månader!

Igår fyllde jag två månader. Jag väger 5190 g och är 60 cm lång. Det tyckte A-C på BVC var långt!

Idag har jag haft besök av Mormor, Morfar, Morbror och Morbrers Tjej. Vi var på stan och sprang lite i affärer och sen gick vi hem och åt och fikade. Mormor hade med dopklänningen hon sytt till mig så jag fick se den. Den är jättefin!!!

Så här fin var jag på min tvåmånadersdag i Morbrors gamla tröja...

image24

Mamma säger att den tröjan fortfarande hade varit lagom honom om det inte hade varit för att den är för kort!


Kommentarer
Postat av: Melwin

Hej Bella-Bus!
Du är bara 5 cm kortare än mig, och ändå väger jag över 7 kg! :-) ...
Idag har jag varit ute hela dagen, fast det börja bli riktigt kallt nu så idag hade jag min fleece overall på mig! Min mamma hälsar att bilden på henne och dig Bella var jätte fin! När du har din rosa på dig.
Ikväll ska vi bara vara hemma och mysa. Min pappa är och träna just nu så jag & mamma är hemma hos mormor&morfar en runda.
Min mormor hälsar att hon har en vit kappa här hemma som din mamma har haft när hon var liten, vill du ha den?

Många kramar från din Melwin.
Ps: Idag har jag köpt kläder som jag ska ha på mig på ditt dop, du ska bara veta hur snygg jag kommer vara då! ;)

2007-10-20 @ 17:29:02
URL: http://melwin07.blogg.se
Postat av: Bella

1. Du är alltid snygg tyckker jag, oavsett vilka kläder Du har!

2. Jag vill gärna ha min Mammas gamla kappa!

2007-10-20 @ 17:38:02
URL: http://knodden07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0