Jag - en prinsessa!

Så här fin är jag i min Disney-pyjamas från G-Moster Eva. Det är bara så att jag är superfin i rosa!

image16

Idag har Mormor och Morfar varit här och jag fick en kanonfin, mjuk, luddig filt med Teddybjörnar på och en supersöt rosa body med puffärmar och jordgubbar! Sen fick jag tröja, strumpbyxor och en sparkdräkt av Mormors kompis Elaine. Jättesnällt av hennne! Mamma ska tvätta mina nya kläder ikväll så jag kan börja använda dem snart. Jag har så mkt kläder att jag får byta oftare än Victoria Beckham om jag ska hinna använda allt!

Imorgon komer förhoppningsvis Mammas kusin Josse och hennes sambo Peter. Även Kusin-Vitamin från Linköping ska titta inom på vägen hem från Blekinge. Ska bli kul! Och så ska jag med Mamma och Pappa till bromölla och titta på ett hus. Jag var med på en husvisning i tisdags också men då sov jag i bilstolen hela tiden så jag såg ingenting...

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0