Okej då... några bilder redan nu.

image12

Här är det G-Farmor B som håller mig så fint! Jag trivdes kanonfint i hennes famn. Men så har hon ju många barn och barnbarn så nog vet hon hur man håller en bebis som jag! Jag fick ett kanonfint Änglahalsband med min månadssten av G-Farmor. Det ska jag bara ha när jag ska vara riktigt fin!


image14


Trygg i Farfars famn! Nu har Farfar 3 barnbarn och alla är vi tjejer! Men visst ser han stolt och nöjd ut min Farfar?



image15


Hä är det min kompis Julia som håller mig så fint i handen. Julia är bara 2 år och ändå kunde hon hjälpa min Pappa att mata mig med nappflaska. Hon var jätteduktig. Snäll är hon också! Och söt som få  :)


NU får resten av bilderna vänta till imorgon.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0