Surprise visit!

Igår när vi kom hem från husvisningen i Bromölla fick vi ett överraskande besök av Ann och Sassa. De var på väg hem från flygplatsen efter en veckas semester i Bulgarien. Trevligt att de tittade inom även om det bara var en kort stund. Ann ser lite skeptisk ut när hon håller mig... jag tror hon tvärtemot alla andra tycker att jag är jättestor. Hennes egen lilla Tjej vägde ju bara ett kilo när hon föddes och var alltså verkligen mini-mini..

image17

Idag ska jag till Anna-Carin på BVC igen. Vägas och mätas antar jag. Och visa att min torsk har blivit mkt bättre. Den är inte helt borta, men nu ser jag mänsklig ut i munnen igen! Men jag nåste säga att medicinen är allt annat än god! Så fort jag bara känner lukten av den på topsen kniper jag ihop munnen så mkt jag kan. Tyvärr vinner alltid Mamma och Pappa ändå och jag får in den gula smörjan i munnen... BLÄÄÄÄ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0