Två Rosa Prinsessor!

image18

Här är jag i famnen på Mammas kusin Tilde. Visst är vi söta! Tilde älskar rosa precis som jag. Hon är bara 5 år men ändå så här duktig på att hålla lilla mig. Kortet är taget på G-Morbror Sassas födelsedagsfest i lördags. Det var min "debut" på kalas och party. Det var jätteroligt! Mycket folk som ville titta på mig och hålla mig. Men det blev lite jobbigt framåt kvällen. Jag var über-trött men kunde inte somna eftersom det var så mycket spännande att titta på och lyssna till. Men det gick till slut. Jag sov som en stock i bilen hem och när vi kom hem sov jag vidare utan att äta först. Jösses så skönt det var att sova!

Idag ska jag till Anna-Carin på BVC igen och se hur mycket jag har växt. Mamma tycket att jag börjar bli rund om kinderna!

I eftermiddag kommer Mormor, Morfar, Dockan och Melwin. Det ska bli roligt. Kanske blir det en promenad på stan?

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0