Kusinträff i Tivoliparken!

I måndags gick jag och Mamma till Tivoliparken. Där hade vi stämt träff med mina Bus-kusiner som var i Kristianstad hos sin Farmor & Farfar några dagar. Vi hade jätteroligt i vårsolen! Jag har verkligen världens snällaste och goaste kusiner. Mika är så omhändertagande och pysslig med mig, och Isan låter mig alltid leka med hennes leksaker, och så vill hon att vi ska hitta på saker ihop! Men än så länge är det inte så väldigt mycket jag kan göra på lekparken utan Mammas hjälp... så när kusinerna härjade runt på alla roliga klätterställningar, rutchkanor och gungor satt jag och fikade i deras Farmors knä :)

image223
Min kusin Isan. Visst ser hon pillemarisk ut här!

image224
Full rulle ner genom röret! Se upp i backen tio hål i nacken!!!

image225
Modiga Mika slängde sig iväg med linbanan utan att blinka!

image226
Gunga kunde vi göra tillsammans! Ellar ja... jag gungade och Isan puttade fart.

image227
Jag inspekterar Mikas dragkedja. Den fick godkänt.

image228
Gungbräde med kusinernas Farmor Maja. Hon är himla snäll hon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0