Nu så!!!

269793-211

Pappa och jag leker med den nya bilen/cykeln som jag fick av Mormor och Morfar. Den är jätterolig. Den både blinkar och spelar. Roligast är nog ändå när jag sätter upp fötterna och Pappa kör runt på golvet i full fart!


269793-210

Visst syns det att jag är Pappas flicka! Coca Cola!!!


269793-209

Jag har fått låna några pussel av mina buskusiner. Jag älskar att pussla. Men Mamma säger att jag fuskar. Istället för att plocka bort en bit i taget vänder jag upp och ner på hela brädet. Det går snabbare så  :)


269793-208

Äpple är båda gott och nyttigt!


269793-207

Moni och Mika var hos oss i påskas. Det var roligt att träffa dem igen. Synd att de bor så långt bort  :(


269793-206

Jag trivs väldigt bra i famnen på Faster Annika! Hon är så snäll!

269793-215

Min stackars Melwin! Dockan och Mamma tramsade och tog på honom mina lackskor och min tunika. Han är väl ingen tjej heller! De försökte sätta en klämma i håret på honom också men då sa han ifrån på skarpen! Min Goding är så fin... UTAN tjejkläder!


269793-214

Mammamys!!!


269793-213

Babysim med Pappa! Jag älskar verkligen att simma och dyka. Vi har fått undervattensbilderna nu också. När mamma fixat den i digitalt format från Calle så kommer den på bloggen!


269793-212

Jag hjälper Mamma att städa. Jag är lite som Lotta på Bråkmakargatan. Jag kan allt, utom slalom!

Ikväll ska jag till min kompis Julia. Hon sa att vi skulle leka i hennes rum och det ser jag verkligen fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0