Världens starkaste man och världens sötaste tjej!

image216

Var på "Den stora motorfesten" med Farfar och Mamma igår. Då träffade jag Magnus Samuelsson. Det var den största kille jag träffat nån gång! Han är till och med större och starkare än Pappa. Men Pappa säger att han är en fjant... sen skrattar han. Jag tror han är lite sotis eftersom Magnus får honom att känna sig liten och klen... hihi...
Mamma sa att man inte alls är fjantig om man kan böja ett 18 mm armeringsjärn mot bröstkorgen... Vad det nu är.

Snäll var han i alla fall, och tur är väl det!

Kommentarer
Postat av: G-moster

Jag tror att killen blir lite sotis på dig.....
men han är ju också stark eller hur ..........

2008-04-27 @ 18:22:13
Postat av: Annika

Den famnen skulle jag också kunna tänka mig ;-) Kram från Faster.

2008-04-27 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0