Cross i Jämke

Förra helgen var det crosstävling i Jämke. Som vanligt var det vi och Team Elvstrand. Men även Nisse, Mormor, Morbror och Dosan kom och tittade.
Förra året kom Pappa tvåa och fick blommor i Jämke, men i år gick det inte lika bra. Efter två veckors feber och penicillin fanns det inte så mycket ork i kroppen. Men det blev ändå en fullt godkänd elfteplats!
Med barnvagn tar man sig inte ut i publikdepån i Jämke, så Mamma tog blev mest depåbilder. Men som Elvis säger, "det är den sociala biten som är det viktiga. Det är därför vi hååller på med den här skiten".

Elvis fixar nummerskylten.


Pappas rumpavtryck.! Det blir smutsigt på crossbanan.


Jag säger mitt hjärtas mening.


Dosan spanar.


Morbror och Mormor.


Mormor hade gul vattenmelon med sig. Det gillade jag!


Hela Byket!


Mormor och jag.


Niclas från Mammas gamla jobb kom och tränade på actionfotografering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0