Kalas!

I lördags kväll var det kalas hos Halsjö-ligan. Mammas kusin Robin fyller ju 18 samma dag som jag fyller 1, och hans mamma Eva fyller.... "25" dagen efter. Vi hade jätteroligt hela kvällen! Hela tjocka släkten var där. Det var bara pappa som jobbade och Ozzys pappa Peter som också var upptagen på annat håll som saknades.

Robin, Robban, Robbe... aka Knallhatten!


Min älsklings-vovve Ozzy var där. Vi busade så jag kiknade av skratt. han är så himla snäll och go. Att klappa honom är supermysigt för han är så fluffig! Även om jag råkar dra honom lite i pälsen, så får jag bara en puss tillbaka så jag tror han tycker om mig lika mycket som jag tycker om honom!



Ingen fest utan dans, och dansa är jag en fena på. Här är det Mammas kusin Tilde och jag som tar en svängom! Tilde är också en Prinsessa, precis som jag!


Vår släkt är inte som alla andra... Det är augusti och gräsmattan är grön och fin. Då åker vi pulka!
Melwin och Tilde far utför slänten!


Jag pussas med G-moster Eva! Gosigt värre!!!


Jag fick en för tidig födelsedagspresent av mina G-Morbröder Benny & Stefan med familjer. En kanonfin lampa med en prinsessa på. Den ska jag ha på väggen bredvid sängen i mitt nya rum i huset.
-Tack tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0