Mitt fina Dagis!

Nu har jag varit på dagis. det var jätteroligt. Massor med fina och roliga leksaker och en spännande lekpark på baksidan.
Idag träffade jag fröken Maria som var väldigt snäll. Jag fick en kompis Oskar också. Han ska skolas in tillsammans med mig. Vi ska nog ha mycket skoj ihop.
Här är lite bilder från min första dag på dagis på avdelning BILEN på Allö förskola:

Redo för dagis med ryggsäcken på!


Allö förskola!


Jag kollar in lekplatsen lite.


Ett fint litet hus!


Jag fixar och donar lite!


Oskar spanar in mig när jag är på väg runt hörnan!


Jag behöver lite hjälp när jag har bråttom, det är svårt att gå i skor tycker jag,



När vi kom hem åt jag några skedar gröt sen somnade jag. Det var tufft att hälsa på dagis!
Imorgon är det dags igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0