Besök från Ronneby

Igår hade jag haft fullt upp hela dagen må ni tro! Mormor & Morfar kom och hälsade på. Jag blir ju ett halvår på tisdag så vi tog lite fika och firade i förväg. Jag fick en jätterolig skallra i fina färger, en brandmanshaklapp och en haklapp med texten "Om Mamma och Pappa säger nej frågar jag Mormor och Morfar", plus ett jättefint joggingset i grönt/rosa med Nalle-Maja på. matchande strumpor också såklart!
image164

Det är roligt att sitta hos Mormor och busa!


Sen kom Josse & Peter också. Kan Ni tänka... De hade kopt en Nalle-maja-klänning som hör ihop med joggingsetet från Mormor och Morfar! Vilket sammanträffande! Jag kan mixa och matcha som jag vill nu ju  :)
Vi gick på stan och käkade på reatsaurang allihopa och det var väldigt spännande. jag hade aldrig varit där förut så det fanns mycket att titta på.
När vi kom hem busade jag med Josse & peter!
image165
Josse och jag kastade boll med Peter och det tyckte jag var hysteriskt roligt!

Kommentarer
Postat av: Mammas kusin

Vilken bild! Vad roligt vi hade!
Ett stort grattis på 6 månaders dagen! Hoppas dagen har varit till belåtenhet. En fågel viskade i mitt öra att Du skulle få besök av en viss kusin idag?...:)
Kramar från Josefin, Peter och Ozzy
p.s. Tacka mamma för klänningen, den satt sim en smäck;)

2008-02-19 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0