Bilder från Alla Hjärtans dag

På alla hjärtans dag kom Farfar och hälsade på. Han hade jättefina tulpaner med sig till oss. Mamma gillar att ha snittblommor på bordet för hon tycker det ser så "lyxigt" ut.

image161

Mamma hade bakat en jättefin tårta. Men hon tyckte i efterhand att det var lite väl krystat att göra en hel tårta till 3 personer... ha ha. Det är min Mamma i ett nötskal. Det var himla gott med tårta. Grädde är en klar favorit  :)

image162



På kvällen gick vi  till badhuset med min kompis Julia och hennes föräldrar. Hennes Mamma tog många fina bilder med sin kamera och så fort min Mamma har fått dem så sa Ni få se några här på bloggen. Men så här fina var vi i alla fall när vi hade bytt om till våra baddräkter!

image163



Pappa klippte mitt hår idag... Fast Mamma sa att han inte fick. Jag hade lite lugg som hängde ner i ögonen, men eftersom Mamma slarvar så med att sätta den åt sidan med hårspänne så ville Pappa klippa av den. Det va bara det att jag inte tyckte det var så roligt att bli klippt... Så nu har jag kort fin lugg på högersidan och i mitten, och en skitmodern synt-tofs på vänstersidan... hmmm... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0