Happy Valentine!

image160

Stora alla hjärtans dag-kramar till:


Min Pappa för allt mys vi har!

Mormor & Morfar för att ni alltid är så snälla och för att ni skämmer bort mig med så många presenter!

Min Gudfar/Morbror för att han är så snäll och för att han är så duktig på att ta på mig min pyjamas  :)

Min Farfar för att han hade så fina blommor till oss idag!

Min kille Melwin för att du är så snygg, och för allt kul bus vi ska hitta på i framtiden!

Mina buskusiner Mika & Isan för att ni är så snälla mot mig och leker med mig när vi träffas. Kramar till Faster & Farbror ockå!

Hjärtebarnet Trinity som mamma och jag läst så mycket om den sista tiden. Hoppas du mår bra!

Min kompis Julia för att vi ska ha så roligt på Tivolibadet ikväll!



Det kommer kanske fler kramar under dagen!

Kommentarer
Postat av: GUM

Här kommer en kram till dig.

2008-02-14 @ 11:15:59
Postat av: G-moster Eva

Stor alla hjärtans dag kram från alla
Taikons. Hoppas vi ses snart !!!!!

2008-02-14 @ 12:55:57
Postat av: Melwin

Glad alla hjärtans dag lilla tjejen
önskar din kille kram vi ses snart !

2008-02-14 @ 13:04:58
Postat av: Emma Mamma till Trinity

En stor alla

2008-02-14 @ 15:11:11
URL: http://theloveoftrinity.blogg.se
Postat av: Emma Mamma till Trinity

Oj såg nu att hela komentaren inte kom med.

En stor alla hjärtansdag kram till er med.
Trinity mår toppen.

Kramar Trinity med familj. :-)

2008-02-14 @ 21:15:35
URL: http://theloveoftrinity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0