Spare Tire & Tandborstning

Förra veckan var jag med ute på Pappas lager. Där finns hur mycker saker som helst! jag lekte i en stor tub, en sån man drar efter båt om somrarna. Det var jättekul! hela jag fick plats i sitt-hålet!

image167

image168

image169



Jag har en tand på gång! Den har kommit upp lite grand, men syns inte så bra ännu. Däremot så brukar Mamma och Pappa köra in ett finger i munnen på mig bara för att få känna på den. De är helt till sig över denna lilla gadd jag lyckats frambringa. Eftersom jag nu fått denna tand sa Mamma att jag måste vänja mig vid tandborstninng. Så idag fick jag för första gången "låna" min tandborsta och smaka lite på den. Det var ingen konst alls. Jag borstade tänderna alldeles själv i säkert 20 minuter!

image170

image171

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0