Stora tjejen kan allt och lite till!

Det är inte klokt vad jag kan mycket! Igår när jag badade med Mamma lärde jag mig att plaska! Jag tar sats med hela armen högt över huvudet, sen slår jag allt jag kan rakt ner i vattnet. Det plaskar jättemycket och blöter ner så gott som hela badrummet. Mamma är väldigt lättroad för hon skrattade hela tiden. Ju mer jag blötte ner desto mer skrattade hon. Undrar just om hon skrattade lika mycket när hon fick torka upp allt vatten senare...

Jag har också lärt mig göra "high five". Det tycker både Mamma och Pappa om att göra med mig. Förstår inte varför de blir så uppspelta bara för att jag klappar till dem på handen...

Dessutom så har tand nummer två tittat fram! Det såg mamma i morse och hon jublade som om hon vunnit på lotto. Hon messade Pappa, Mormor & Dockan direkt. Mormor tyckte jag kunde väntat med att fälla fram den tanden till helgen när hon ska passa mig   :)  Tror hon hade velat reta Mamma lite!  hihi...

Lite blandade bilder...

image175
På väg till stan med Mamma. Fleece-jogging-setet är dundermjukt och skönt. En julklapp från Kusinerna!



image176
Sladdar är jätterolga att leka med. Här är det dammsugarsladden jag hittat.



image177
Gymping på gång! Jag gör push-ups i mitt fina pannband  :)



image180
Hej hej! detta är mina fina basker.



image181
Min goding Melwin! Han lånade min stol och min haklapp när han skulle äta kvällsmat.

Kommentarer
Postat av: Morbror

Lite Björn Borg varning på pannbandet.
Och hon gör en snygg säl på sladdbilden.

2008-02-25 @ 16:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0