Babysim & majskrokar

Igår var det äntligen simning igen! Vi har haft helguppehåll i 2 veckor. Pappa jobbade så det var Mamma och jag... och Morbror! Han och Mormor & Morfar kom för att titta på mig och då tyckte jag att Morbror kunde vara med och bada eftersom Pappa ändå inte var där. Det var jätteroligt att simma igen. Jag gjorde 5 eller 6 dyk. Tre stycken tillsammans med Mamma! Det var häftigt. Hon hade gula simglasögon på sig och såg jättekonstig ut.

 Här kommer fisken!

 Simring är hur roligt som helst!

 Men hur ser du ut Mamma?

 Hmmm... vem kliar Morbror på ryggen???

*************************************************************************************************

Efter simningen gick vi till stan och Mamma köpte snacks till mig! Majskrokar. De ser ut ungefär som Pappas ostbågar, men de luktar inte lika illa  :P
Det var gott med majskrokar och jag kan äta dem allddeles själv. Jag skickade en påse till Melwin också!

 Se så bra det går!

 Hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0