Ha ha Mormor!!!

Jag sover i mammas och pappas säng inatt... Mamma blir så ensammen när pappa jobbar natt så jag måste sova hos henne för att hon ska känna sig trygg  ;)

image127
Skön stil jag har va? Som en riktig vinnare!!!


Idag har Farfar varit hos oss och ätit Tacos. Alltid trevligt att mysa lite i hans knä. Sen lagom till fikat kom G-Morbror Benny, Eva & Robbe. Robbe är mammas kusin/Gudson vars födelsedag jag snodde... Vi får väl hålla dubbelkalas  :)   Han fyller 18 när jag fyller 1!

När gästerna hade åkt och pappa stuckit till jobbet tog Mamma och jag ett bad. Jätteskönt! Jag fick ju en simring av pappa i julklapp så idag tjuvtränade jag lite inför badhallen på onsdag. Då kommer nämligen Mormor, Morfar och Morbror och tittar! Då måste jag ju ha koll på vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0