Jag blir större och större!

Igår var jag hos A-C på BVC och kollade hur stor jag blivit. Jag väger 7070 gram och är 68 cm lång. Bra jobbat tycker Mamma. Jag fick en spruta också. Det var inte så roligt när det stack till i benet, men det gick så fort att jag hann inte börja gråta ens! Mamma tyckte jag var jätteduktig. Och det är klart att jag var.


Efter BVC fick jag besök! Det var Mormor, Morfar och Dosan som kom och hälsade på. De hade med sig massa fina kläder till mig! Sen gick vi på stan en sväng, och då fick jag ännu mer kläder! Mormor köpte nappar till mig också. Jättefina i lite genomskinlig färgad plast. Mamma ska koka dem så jag kan börja använda dem sen. Jag har inga bilder på det ännu men det kommer.

PS. Har Ni sett att jag har fått en ny fin "header" till min blogg? DS

Kommentarer
Postat av: GUM

Hej Bella!
Tack för besöket idag, kul att du kom och hälsade på. Jag letade efter dig och mamma för att säga Hej då men ni var försvunna. Trodde kanske ni hade fastnat i hissen men där var ni inte. Du glömde din Lille Skutt-leksak. Jag lånar den lite sen ska jag försöka komma ihåg att ta med den när jag kör till stan någon gång. Kram

2008-01-24 @ 21:09:54
Postat av: Bella

hej Gum! Tack själv! Det var roligt att hälsa på Er. mamma och jag var hos Christine i hemkunskapen för jag skule äta middag. Sen fick vi springa till bussen för att slippa vänta en timme till. det var precis att vi hann med för den skulle köra precis när vi kom springande. Busschauffören blev lite sur över att behöva vänta på att vi skulle komma upp med vagnen, men Mamma sa att "det skiter vi i".
:)

2008-01-25 @ 11:05:10
URL: http://knodden07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0