Melwins kalas!

Förra lördagen hade Melwin ettårskalas på torpet. Min stora kille! Det var en jätterolig dag. Han fick väldigt fina presenter... möbler med fräcka döskallar på, en fin bil, peletrskydd (såna som jag har rosa), kläder, badleksaker, en cykel som var jättekul att låna och massa andra grejer.







Vi åt smarrig smörgåstårta med mycket räkor, och sen blev det jordgubbstårta med Melwin på! Tårtan var superdupergod! Melwin fick en alldeles egen tårta som han fick äta själv... det såg både gott och kladdigt ut :) Jag fick smaka melwins tårta och den var full med banan och det gillar jag minsann!
Även Melwins mormor fick smaka...








Sassa och Ann körde motorcykel till festen. Melwin gillar motorcyklar. Det gör tydligen alla killar! Här får han stå på Sassas motorcykel när Sassa håller i honom. Två coola killar!




Och sist en bild på min Älsklings-vovve... OZZY!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0