Midsommarafton

Jag har firat min första midsommar. Vi var på torpet i Biskopsmåla. Det var jag, mamma, pappa (fast han körde till jobbet sen), Mormor, Morfar, Morbror Gall, G-mormor, Gert, Nita (G-mormors tvillingsyster) & Kalle, Inga-Britt (G-mormors arbetskamrat) & Bernt, G-morbror Benny & Eva, Anders (G-morbror Bennys kompis)& Ulla och Markus (Anders och Ullas pojk) och hans kompis Anton!

På midsommar ska man dricka snaps. Det gjorde jag! De stora gubbarna snapsade brännvin. Jag snapsade päronmer.








Klart man blir trätt av allt snapsande! Jag tog en lur i min nya vagn!


G-morbror Benny var grill-chef.


Jag busade med Anders och Ulla. Det var skojigt. Mamma sa att jag skulle dra Anders i skägget, men det ville jag inte. Han är så snäll så jag ville vara snäll tillbaka!




Anton var den sötaste killen jag har träffat. Jag blev lite kär i honom...




Mamma gjorde en midsommarkrans till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0