På Brandstationen!

Igår var min kompis Alx här och hälsade på. Vi hade jätteroligt. Vi började med att fika på kexpinnar med choklad... mumsigt som bara den! Sen körde vi ner till Pappas jobb och tittade på brandbilarna!

Sötingen Alx!


Pappas brandbilar.



Se så han myser!



Jag åker brandbåt med Alx.


Alx på Pappas cross.


-Bannbiiiil!!! Tut tut!



Alx på väg för att släcka en brand.


Jag är jätteduktig på att köra utryckning!


-Är det nån som har en bilkudde att låna mig?


Jag uppe på stegbilen.


Här är jag och Alx i den jättegamla brandbilen i entrén.


När vi hade ätit på restaurang åt vi jordgubbar och glass hemma!


Sen borstade vi tänderna och bytte till pyjamas! Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0