Hejsan!

Hinner inte blogga så mycket nu. Jag har fullt upp med att krypa omkring och upptäcka saker. Det är hur spännande som helst :)

Jag har ju varit mycket hos Mormor & Morfar nu när Mamma och Pappa haft mässa i Stockholm. Jag har haft det kanonbra såklart. men det var ända BÄST I VÄRLDEN när Pappa kom hem igen. Oj så glad jag blev! Jag släppte honom inte på flera dagar  :)

Igår badade jag med Pappa och det var jättemysigt. Mycket skum och fullt med vatten i stora badkaret. Jag gillar verkligen att bada. Men helst vill jag bada i badhuset så jag får plats att simma. Det är jag duktig på, speciellt med benen!

image194



Ikväll skulle jag egentligen varit p fest hos Ann. Men Mamma mår lite tjyv-tjockt så vi åkte inte  :(    
Jag som hade sett fram emot att träffa alla igen. Dumma Mamma att gå och bli förkyld och dan just nu! Bättre planering tack. Jag skickade en liten hälsning i alla fall... Hoppas de andra har det riktigt roligt på festen!
Jag festade loss i min egen illla låda idag  :)
image195

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0