Heldag med Mormor!

Idag har Mormor varit här och passat mig hela dagen. Mamma har hjälpt Pappa och Farfar att tömma Pappas gamla lager och flytta till det nya.
Jag och Mormor har varit i stan och promenerat och shoppat lite, och så jag det blivit bad på balkongen igen. Det är verkligen toppen att bada när det är så här varmt och skönt ute.

När Mamma, Pappa och Farfar kom hem från lagret åt vi pizza. DET VAR GOTT! Den fina jeanshatten köpte Mormor till mig i stan.

image281


Men nu har Mormor kört hem, Pappa och farfar är iväg med släpet och tömmer massa skräp och jag halvsover i Mammas knä. Nu får det vara bra för idag.

image280

TACK SNÄLLA MORMOR FÖR EN JÄTTEROLIG OCH MYSIG DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0