Mamma träff mm

I fredags skulle mammagruppen träffas i Tivoliparken, det blev bara jag, Nils och Wilmer. Men trots att vi bara var tre hade vi jätteskoj! Killarna är minst lika busiga som jag :)

image243

Sötnosen Wilmer, han har nog det charmigaste leendet jag vet!


image244

Nils och jag. Coola Nils hade en fräck brandmanströja! Nils är en tänkare säger Mamma. Undrar vad hon menar med det.


image245

Jag bytte ut nappen mot en våtservett. mamma tyckte inte jag var klok! Men gott vad det och jag sov som en stock!


image246

COOLAST I STAN!




image247

Av någon anledning gillar jag bäst att sova på tväre. Smma sak om jag ligger i stora sängen hos Mamma och Pappa. Huvudet i armhålan på Mamma och en fot i ryggen på Pappa, då sover jag bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0