Kalas!

I lördags hade jag kalas. Oj så roligt det var. Jag fick kanonfina presenter. En Hello Kitty vattenflaska, duplo-lego, magnet-tavla med djur, fleece-set, stuprörsjeans, ett porträtt av mig själv, en kofta, en jordgubbsmössa, strumpor, magnetisk rittavla, pyjamas, munkjacka med stjärnor, docka, ljuslila ballerinadräkt med Herllo Kitty med matchande dansskor och diadem... jag tror jag fick med allt där...  Det var kanonbra saker tycker både jag och mamma.

Mormor och Mamma hade bakat pajer och G-mormor hade bakat jättegoda kaffebröd. Mamma gjorde två Bella-Prinsess-Tårtor! Så hade vi rosa negerbollar och rosa fifi-rutor (som Mormor bakat).

Här är lite bilder...

Min rittavla är jätterolig. Tack Jocke!


Inget kalas utan tårtor!


Ozzy är busig!


Memme är tokig som sitter på min cykel!


Mina presenter!


Jag somnade med vällingflaskan i munnen. Min nya pyjamas från G-mormor.


Ny pyjamas, ny docka och ny babylift.


Prima bellerina!


Titta så fint! Det är Ozzyz faster som ritat den.


Mina nya stuprörsjeans! Dom har Memme köpt.



Kommentarer
Postat av: G-moster

Tänk va det är bra att fylla år !!!

2009-09-01 @ 19:09:41
Postat av: G-kusin

Oj oj så fin man kan vara! En riktig liten prinsessa! Ja, Ozzy är busig, men han är i alla fall ingen höna! :) Kramis

2009-09-02 @ 21:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0