Lucia 2009

I lördags åkte jag och Mamma till Ronneby föratt fira Lucia i helgen. PÅ natten kräktes jag i mormors säng. Hoppsan. Det var bara för att jag hostade så mycket. Men Mamma blev inte arg. Hon sa att man får kräkas när man är sjuk. Men lite ledsen blev jag i alla fall.
Sen på söndagen blev hosstan värre och jag fick svårt att andas så vi fick åka till sjukhuset.

Mormors lilla Lucia!


Jag och Memme ska lussa hos G-mormor. Visst är han fin!


Jag, Ozzy och Josse!


Min goda pepparkaksgubbe!


Puss!


Kraaam!


Bus i G-mormors soffa...





Sen blev jag lite sjuk och fick svårt att andas.


Så då sa mamma att vi måste åka till akuten.


Jag fick andas i en sån här! Då blev jag piggare.


Vi ritade lite på pappret på britsen.


Nu kan jag själv! Jag är så duktig!


Jag fick stick i fingret också och började inte ens gråta!




Kommentarer
Postat av: G-moster

Hoppas du är bättre nu lilla tjejen !!!!

2009-12-15 @ 22:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0