Jag kan handla själv!

Idag var jag med mamma borta i affären. Jag är otroligt bra på att köra kundvagn. Jag svänger och slirar och riktigt susar fram i gångarna. Det allra bästa är när jag kommer till ostdisken. Då skulle jag kunna fylla hela vagnen. Men mamma säger nästan alltid att vi har ost hemma. Tråk-mamma.

Se så fint jag handlar!



När vi gick förbi godiset smusslade jag ner en påse med små kexchoklad utan att mamma märkte det. Konstigt nog fick jag köpa dem när vi kom till kassan. Mamma måste varit gottesugen själv för annars hade jag aldrig fått köpa choklad när det inte är lördag! När vi kom hem fick jag sitta på en vuxenstol och äta en bit kexchoklad, MUMS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0