Jag och Juju

Idag har jag varit på dagis halva dagen. Sen gick jag och Mamma till affären och handlade innan vi gick hem. Jag gick själv med min ryggsäck på ryggen. Mamma tyckte att jag var super-duper-duktig!

När vi kom hem stod Juju och Madde och väntade på oss för vi skulle ha lite party! Vi dukade fint och åt marängsviss! MUMS!!!






Sen stannade Juju hos mig när hennes Mamma skulle köra några ärenden. Vi badade tillsammans. Jag hade så bråttom att jag glömde ta av blöjan och tröjan innan jag hoppade ner  baljan. Då skrattade Juju jättemycket för det tyckte hon var roligt!




Sen kom Jujus Mamma och pappa med Kina-mat och strax därefter var det dags för mig att sova. Jag var jättetrött efter allt bus och lek med Juju. Hon är min bästa kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0