Äventyr i Bleka länet...

I fredags kom Mormor och Morbror Tias och hämtade mig så åkte jag med dem till Ronneby. Då kom Melwin och lekte med mig, och så kom B-M och klippte min lugg och fixade till Melwins lockar. Vi blev jättefina.

På kvällen kom Mamma med tåget så då blev det lite Mamma-Mys innan det var dags att sova.


Lördagen var ganska äventyrlig... Först lite naken-bus hemma hos Mormor & Morfar. Det är så skönt att springa naken men jag får nästan aldrig göra det hemma. Mamma säger att jag bara kissar på golvet då!


Naken och i trappan, två roliga saker på samma gång!



Naken, snygg mössa och godis. Det kan bara vara på Hulta!



När vi hade varit i stan med Dockan (utan Melwin  :(  )    åkte vi till G-Morbror Benny med en blomma. Han fyller 50 år på torsdag men då kan vi inte komma. Det var roligt, nästan hela tiden.


Först damsög jag lite åt Benny och Eva.


Foppa var fin tyckte jag. Därför klappade jag honom och tyckte det var supermysigt.


Men sen klappade Foppa mig tillbaka, och det var inte ett dugg mysigt! Han hade ju jättevassa klor och jag förstod inte att han tyckte jag var jobbig... Det gjorde jätteont och blödde i huvudet. Tre rivsår uppe på huvudet och ett ordentligt precis i hårfästet i pannan. Nu får jag nog ett likadant ärr som Harry Potter tror Mamma!
Stort tack till Eva som plåstrade om mig så fint med Robbans sårtejp!


Men, men, jag blev inte dödligt sårad så efter en stund var jag i full gång igen. När vi skulle köra hem till Mormor & Morfar igen hade det kommit jätteycket snö. OJ så skoj det var att sparka runt i snön. Mormor kastade snöbollar framför fötterna på mig och det var jätteroligt!



Kommentarer
Postat av: G-moster

Det är stora äventyr att vara i

Ronneby och hälsa på. Jag hann inte träffa dig

men du kommer väl snart tillbaka

Kram G-moster !!!

2009-01-06 @ 10:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0