Fredagslek

Fredag kväll. Jag är på bra humör och leker jättefint med mina fina leksaker!


Magnetpusslet som jag fått av G-moster Eva är en klar favorit! Jag är väldigt duktig på att fiska upp pusselbitarna med det lilla metspöet.



KRAM! Denna mjuka härliga "vovvov" fick jag av mina Buskusiner i julklapp. Den är jättemjuk och go att gosa med!



Olle får åka en runda i sulkyn. Jag hänger filten på handtaget som Mamma brukar göra när hon kör mig i min vagn.


Jag bäddar fint i min Hello Kitty-docksäng. Bilfilten blir bra.


Precis som Pappa vill jag bli fin varje morgon. I morse satt jag som vanligt i hans knä och rakade mig lite så jag blir mjuk och fin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0