Stackars mig!

Idag har jag varit hos doktorn. Såret jag fick när Foppa rev mig hade blivit alldeles varigt och luktade lite skunkigt... Doktorn tyckte inte heller det såg så snyggt ut så jag fick antibiotika som jag ska ta i 10 dagar. Sen fick jag lite tips om hur jag ska göra nästa gång jag slåss med en katt, så jag vinner fighten!

Mamma tyckte att jag var superduktig, både när de plockade bort tejpen som satt fast i det geggiga såret och när de tog en tops och ggnuggade rakt i såret för att ta en odling. Jag skrek ingenting, bara beklagade mig lite. Så när vi hade varit på apoteket gick vi in på ÖoB och köpte lite choklad till mig. Ibland måste man belönas även om det inte är lördag!


Kommentarer
Postat av: mormor

lilla gumman, Foppa var ju inte jättesnäll precis men det blir nog fint om en vecka.... jag har inte köpt godis till dej men en klänning och ett par "byxor" som du ska få när vi ses nästa gång... Puss o kram

2009-01-07 @ 18:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0