Aj aj aj...

För en vecka sedan ramlade jag på dagis och slog i munnen och näsan på ett picknickbord på gården. Det gjorde jätteont och jag blev ledsen. Men Pia tröstade mig, ringde efter mamma och pappa och tvättade bort allt blod. Då kändes det lite bättre. Men vi fick åka till akuten och visa upp munnen, och sen till tandläkaren dagen efter för att kolla upp tänderna ordentligt.

Två små sår på tandköttet samt avsliten "snus-sträng".


Jag hade lite ont på kvällen och fick ta lite alvedon.


Jag är jätteduktig och bråkar aldrig när jag ska ta medicin.


Lite tjockare överläpp an vanligt.



Inga skador på tändernaheller sa tandläkaren. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Karin & Ella

Vilken duktig tjej! Här är en som vrålar bara hon ser medicinflaskan!

2010-10-22 @ 17:00:51
URL: http://ellasmat.blogg.se/
Postat av: G-moster

Aj aj som det kan gå :( Tur det finns medicin

det hjälper mot mycket :)kram från Jacobssons

2010-10-24 @ 10:36:01
Postat av: sofie

min sån där sträng under läppen har fortfarande ett stort jack i sig sen jag åkte in i ett träd med pulkan som liten...

I feel for her!

2010-12-14 @ 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0