Försmak av sommar!

Igår hade jag en toppendag. Min dagiskompis Nora ringde mig och ville leka. Åh så glad jag blev! Jag tog ett snabb-bad (jag hade vattenfärg över hela mig efter morgonens äggmålning...) och sen var jag och Nora ute i solen jättelänge och lekte och hade roligt.

Vi blåste såpbubblor, fikade, spelade boll, gick till lekplatsen, klättrade i äppelträdet, åt glass, solade på filten, planterade solrosor, fikade en gång till och lekte med dockorna på altanen. Vi kände på vatnet i poolen också och vi blev INTE särskillt badsugna. Det var kallt...





Jag tycker det är jätteroligt att jag har blivit så stor att jag kan leka med kompisar även när vi är lediga från dagis.

På kvällen var vi lite trötta mamma och jag. Pappa åkte till jobbet och då tg mamma och jag varsin "drink" med bubbelvatten och juice och sugrör, och satte oss i varsin solstol på altanen en stund. det var mysigt.


Ett härligt avslut på en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0