Stolt 4-åring!


Vilken dag det har varit! Först och främst så har jag fyllt fyra år och firat heeeela dagen. När Pappa kom hem från jobbet (jobbat natt) fick jag SUPERMÅNGA paket! Kolla in högen!



Svårt att veta vad man ska öppna först...


Jag fick hur mycket bra saker som helst! Inte undra på att jag är glad då... Två nya spel till mitt Nintendo DS, två filmer med Hello Kitty, två påsar med spelkulor, ett hopprep, en skrivbok, en Fe-klänning, tvålkritor med Disneyprinsessor, en bilstol till mina dockor och en spring-cykel!


Cykeln var jag ju bara tvungen att testa direkt. Jag lekte att det var en motorcykel och körde crosstävling i vardagsrummet och hallen! ÖÖÖÖNN ÖÖÖÖNNN ÖÖÖÖÖNNN!!!! lät den!


På eftermiddagen åkte vi coh Bowlade. Jag vann över Mamma! Min kompis Stora Julia och hennes Mamma Madde var med. Efter bowlingen åt vi mat på Kina-restaurangen. Sen körde vi hem och bakade en tårta!


Marie kom och då fick jag ett paket till! En superfin tröja med Mimmi Pigg på som Marie har köpt i New York! Och så ett choklad med massa Disneyfigurer på!
Happy Birthday to You...


Innnan läggdags duschade jag och då ritade jag med mina bad/duschkritor. det blev supersnyggt!
 



Jag har haft en jättebra födelsedag och skickar en tackkram till alla som skickat kort, sms, mms, och facebookhälsningar, och till Harleys Mamma Therése & min Mormor som sjöng för mig i telefonen!



****************************************************************
Sen har det ju faktiskt hänt något annat också... Mammas kusin Madde har fått en liten pojke idag!
Så nu är vi 3 stycken som fyller år den 19 augusti, jag, Robin och "Helmer".
Stort GRATTIS till Madde & Andreas som blivit Mamma & Pappa!
Välkommen till världen "Helmer"


Kommentarer
Postat av: GUM

Tack för god tårta och en trevlig lekstund! Hoppas du får det riktigt roligt i Göteborg :-) Kram.

2011-08-20 @ 10:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0