Myshelg med Mamma

Denna helgen är j och Mamma hemma själva nästan hela tiden. Pappa jobbar. Och eftersom jag ska opereras nästa vecka så stannar Mamma och jag hemma för oss själva. Om jag träffar andra barn kanske jag blir förkyld och då kan jag inte opereras säger doktorn. Därför har vi en myshelg för oss själva.

Idag på morgonen har jag varit på Pappas kontor och dansat till Mamma Mia. Då har jag på mig min fina kjol och mina lackskor. Mamma satte upp en hästsvans med en scarves i också som svängde jättesnyggt när jag dansade.
Senare idag ska vi gå ut en runda i trädgården och kolla läget. Det har snöat inatt så nu har gräsmattan gömt sig igen. den som precis hade kommit fram!

Ikväll är det "Tigrarna på fortet", det tycker jag om  :) Då ska jag äta popcorn!

Här är några bilder från Mammas Iphone:


Jag fick en dator av G-mormor i julklapp. Den tycker jag om!


Kladdemuffins är gott. Men smeten är godare...


Vi hade sminkparty häromkvällen. Visst blev jag snygg!!!


När jag och Mamma hämtar Pappa på brandkåren brukar jag gå in och
titta på brandbilarna först. Det är roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0